Ангари для літаків
Тентові ангари - це чудове рішення для літаків, гелікоптерів, планерів чи автожирів.
Навіть у базовому варіанті з обшивкою з важкозаймистого матеріалу ПВХ – це повнофункціональні ангари, які являються економічно привабливою альтернативою сталевим і залізобетонним конструкціям.
Алюмінієва конструкція ангару на базі тентового павільйону забезпечує міцність, довговічність конструкції, і в той же час має невелику вагу, що дозволяє розглядати ангар як мобільне рішення (час монтажу 1 – 3 дні).
Модульна конструкція тентових ангарів дозволяє легко розширювати їх, додавати сегменти або створювати комплекси ангарів зі з'єднувачами.
Всі матеріали, використані для будівництва ангару, мають необхідні сертифікати.
Авіаційні ангари на базі тентових павільйонів є ідеальним рішенням для аероклубів, аеродромів, приватних клієнтів.
Популярні в усій Європі автожири не потребують великих і дорогих ангарів для стоянки.
Ідеальним рішенням може стати невисокий тентовий павільйон з ПВХ.
НОВИНКА – АНГАРИ З ПРОЛЬОТОМ ДО 50 М ТА ВИСОТОЮ ГРЕБЕНЯ ДО 18 М!
Завдяки впровадженню нового гнутого алюмінієвого профілю з розмірами 460 х 170 мм ми можемо запропонувати авіаційні ангари на базі тентових павільйонів з шириною прольоту до 50 м і висотою гребеня до 18 м, які також здатні вмістити великі літаки.
АНГАР ДЛЯ CESSNA
Для стоянки невеликого літака, наприклад, Cessna 207, цілком достатньо ангару з обшивкою стін металопрофілем, розміром 20x10x3,6 м. Нами збудований такий ангар для чеського клієнта, який пропонує тандемні стрибки з парашутом і оглядові польоти над Брно.
При будівництві авіаційного ангара на основі тентового павільйону важливими є ворота, що виходять на всю ширину ангара. Ми використали двоє відкатних воріт по 10м, що забезпечило повний доступ до всього приміщення.
ВІЙСЬКОВИЙ АНГАР
Військові ангари з шириною прольоту до 50 м і висотою гребеня до 18 м з обшивкою з міцної тканини ПВХ – це не тільки авіаційні ангари, але і швидкозбірні польові навіси, гаражі для танків та іншої військової техніки. Нові гнуті алюмінієві профілі дозволяють будувати функціональні і найбільші доступні на ринку ангари для військового використання. Вони також можуть використовуватися як склади високого складування на логістичних базах, швидкомонтовані перевантажувальні склади на авіабазах, ангари для біженців, об'єкти для надання гуманітарної допомоги тощо. Легкий та швидкий монтаж і демонтаж військових ангарів на базі тентових павільйонів можливий без використання кранів (достатньо підйомників типу "Manitou").
військові ангари прольотом до 50м
АНГАР ПІД АВТОЖИР
Популярні в Європі автожири, не вимагають великих і дорогих ангарів для паркування. Ідеальним рішенням може стати невисокий наметовий павільйон з ПВХ. Для німецької льотної школи Gyro Flights з Нойштадта ми виготовили невеликий функціональний ангар, обшитий металопрофілем, розміром 11х6х3,7 м, який вміщує аж три автожири! Варто пояснити, що таке автожири. Всупереч оманливому дизайну, це не гелікоптери, а літаки, які були популярні до Другої Світової Війни. Перший автожир був побудований в 1923 році Хуаном де ла Сьерва.
Принцип дії: гвинт, що штовхає або тягне, рухає автожир вперед, і дає ефект авторотації несучого гвинта, який створює необхідну для польоту підйомну силу. Конструкція та експлуатація автожиру порівняно з гелікоптером дуже спрощена, що додає популярності, яка постійно зростає. Замість злітної смуги для зльоту достатньо невеликої галявини. Невеликі розміри автожирів дозволяють ефективно розміщувати їх в павільйонах на основі каркасно-тентових ангарів.
МАТЕРІАЛИ
- АНГАРИ ОБШИТІ ПВХ МАТЕРІАЛОМ
- АНГАРИ СПОРУДИ ОБШИТІ МЕТАЛОПОФІЛЕМ
- АНГАРИ З ОБШИВКОЮ З СЕНДВІЧ-ПАНЕЛЕЙ (УТЕПЛЮВАЧ: ПІНОПЛАТ АБО ПІНОПОЛІСТИРОЛ)
- ПОКРІВЛЯ ПВХ
- ПОКРИВЛЯ ПВХ З ПІДДАШШЯМ
- НАДУВНИЙ ДАХУ
ДОСТУПНІ РОЗМІРИ
СКЛАДСЬКІ АНГАРИ "ПІД РОЗМІРИ КЛІЄНТА"
Якість, стабільність конструкції, безпека
Увага до деталей, перевірені проектні рішення, гарантована міцність і стійкість наметової конструкції – без будь-яких колон і канатів всередині приміщення дозволяє використовувати весь його об’єм.
Для наметових конструкцій з надувною покрівлею важливою є наявність підігрівача повітря.
ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ - УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ
СКЛАДИ, ЛОГІСТИЧНІ ЦЕНТРИ
ФАРБУВАЛЬНІ ЦЕХИ
МИЙКИ
СОРТУВАННЯ СМІТТЯ
СВИНАРНИКИ - КОРІВНИКИ - КУРНИКИ - ГРИБНИЦІ - СОРТУВАЛЬНІ ДЛЯ ФРУКТІВ ТА ОВОЧІВ
КОНЮШНІ - МАНЕЖІ ДЛЯ КОНЕЙ
СПОРТИВНІ ЗАЛИ - ТЕНІСНІ КОРТИ – ЛЬОДОВІ АРЕНИ
будівництво, промисловість, логістика, автомобілебудування, торгівля, сільське господарство
ЧОМУ ОБИРАЮТЬ КАРКАСНО-ТЕНТОВІ СПОРУДИ?
- ЕКОНОМІЧНОВИГІДНА АЛЬТЕРНАТИВА ВАЖКИМ СПОРУДАМ
- МОБІЛЬНІСТЬ, ШВИДКИЙ МОНТАЖ І ДЕМОНТАЖ (1–2 ДНІ)
- ТЕРМІН ЕКСПЛУАТАЦІЇ - МІНІМУМ 10 РОКІВ
- СТІЙКІСТЬ ДО НАДВАЖКИХ ПОГОДНІХ УМОВ - ВІТЕР, СНІГ, ГРАД, ДОЩ
- ДОДАТКОВІ КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ (НАДУВНИЙ ДАХ, ОБШИВКА СЕНДВІЧ-ПАНЕЛЯМИ, ВХІДНІ ВОРОТА, ВІКНА І ДВЕРІ)
Нам довіряють:
Ми працюємо по усьому світі
Якість, витривалість конструкції, безпека
ШПІЦБЕРГЕН, ОМАН, НОРВЕГІЯ, САУДОВСЬКА АРАВІЯ, РОСІЯ, ГРЕЦІЯ, ФРАНЦІЯ, НІМЕЧЧИНА, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ІСПАНІЯ, НІДЕРЛАНДИ, ІТАЛІЯ
ЯКІСТЬ ПІДТВЕРДЖЕНА НОРМАМИ ТА СЕРТИФІКАТАМИ:
Benedykt i Rafał Bródka „POL-PLAN” Zakład Produkcji Plandek Spółka Jawna
ul. Wrocławska 42/44, 62-060 Stęszew / Zamysłowo